Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

(+420) 602 770 342

čtvrtek, září 21, 2017

Skupinové cvičení

Funkční kruhový trénink

Funkční trénink je komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální počet svalových skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka, jako je chůze, ohýbaní, zvedání různých předmětů, chůzi do schodů a další. Cvičí se s vlastní vahou, nebo s pomůckami, kde se neklade tolik důraz na váhu, ale spíše na balanc, výdrž a dynamiku. Pravidelný trénink zlepšuje přirozeným způsobem funkčnost pohybového aparátu, celkovou kondici, účinně redukuje hmotnost, formuje postavu, minimalizuje riziko zranění, je ideální prevencí proti bolestem zad, zefektivňuje tělesnou motoriku a vede k posílení stereotypu správného držení těla. Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus. Funkční trénink by měl obsahovat i prvek zábavy. Tělo by mělo být při cvičení namáháno fyzicky i duševně a funkční trénink toto splňuje.  

Kruhový trénink je forma cvičení, při kterém procvičujete různé svalové partie s různými cvičebními pomůckami nebo vahou vlastního na jednotlivých stanovištích. Během lekce se v kruhu přesouváte z jednoho stanoviště na druhé a to po určitém časovém úseku. Kruhový trénink není určen k budování masivní svalové hmoty, ale je to vynikající prostředek k zpevnění vašeho těla a ke zlepšení vaší fyzické kondice.

Břišní pekáč ®

Břišní pekáč ® je patentovaný fitness program známé cvičitelky Hanky Kynychové. Je to posilovací cvičení, které se zaměřuje na přímé i šikmé břišní svaly, svaly pánevního dna a svaly hlubokého stabilizačního systému CORE ( hluboko uložené svaly trupu v oblasti hrudní a krční páteře a v oblasti beder, pánve a kyčlí). Posílení těchto svalových skupin je velmi důležité pro správné držení těla. Tato lekce je specifická a určená především ženám. Jeho velikou předností je, že nezískáte jen krásné bříško, ale především si posílíte hluboké vnitřní pánevní svalstvo, což ocení zejména ženy po porodu, starší ženy nebo třeba ty, které trápí potíže s inkontinencí nebo bolesti zad

Hodinová lekce je zaměřená na střídavé posílení bříška, zadečku, stehen a výběr cviků je sestaven tak, aby se při lekci posílily všechny svaly a to několikrát. Využívají se balanční cviky váhou vlastního těla a nebo s balančním náčiním.

Na skupinové lekce je nutná rezervace.

 

 

 

 

GALERIE



KONTAKTUJTE NÁS

FITKO VITAL
Na Hradbách 13 (Sportovní hala)
Tel.: (+420) 602 770 342

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Scroll to top