Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

(+420) 602 770 342

čtvrtek, září 21, 2017

Redukce váhy

Pokud chcete shodit nějaké to kilo, případně i víc, můžete vybírat z různých programů. Volte podle toho, kolik času, námahy nebo peněz hodláte do svého snažení investovat. Jestli upřednostňujete individuální přístup a nebo podporu stejně se snažícího kolektivu. Individuální kurzy a komplexní hubnutí můžete zahájit kdykoliv po domluvě, termíny skupinových kurzů STOBu najdete na stránkách a letácíh studia. Doporučuji neodkládat rozhodnutí, ale odhodlat se a konat. Zhubnout více či méně se podařilo lidem před Vámi, proč byste to neměli dokázat právě Vy?

STOB - stop obezitě

STOB kurzy snižování nadváhy probíhají 3x ročně vždy po dobu 3 měsíců. Termíny zahájení nového kurzu najdete v Novinkách nebo na stránkách www.stob.cz v sekci Nabídka kurzů / Kurzy mimopražské.
Kurz kombinuje pohybovou aktivitu s nácvikem správných stravovacích návyků metodou kognitivně-behaviorální psychoterapie, což vede k rozumnému hubnutí a udržení váhových úbytků. Budeme se scházet v malém počtu max. 10 lidí. Získáte znalosti o správném složení Vašeho jídelníčku. Dozvíte se, jak se správně hýbat, aby Vám ubýval tuk a ne svalová hmota. Naučíte se chovat v různých situacích, které zatím řešíte jídlem. Potom Vaše snažení bude efektivní a trvalé .

Individuální intenzivní kurz

Je zaměřen na snížení váhy a modelaci těla.
Během 1 měsíce zhubnete mezi 3-5 kg převážně tuku. Při vstupní konzultaci provedeme analýzu složení těla (vážení, měření objemů a měření tělesného tuku), vyhodnotíme zdravotní stav a stupeň celulitidy. Probereme Vaše dosavadní stravovací a pohybové návyky. Dvakrát týdně budete cvičit 30 minut na vibrogymu a 30 minut spalovat na stacionárním kole. Průběžně upravíme Váš stávající jídelníček, aby byl chutný a vyvážený a odpovídal racionální výživě. Po 4 týdnech Vás čeká druhá analýza na InBody a vyhodnocení dosažených výsledků.

Cvičení

Pokud zapojíte do svého životního stylu cvičení, zkvalitní se Váš život po všech stránkách. Zlepšíte svoji fyzickou kondici a celkovou koordinaci, což Vám pomůže lépe zvládat běžné denní situace.
Zvýšíte svoji svalovou sílu a vytvarujete postavu a tím stoupne i Vaše sebevědomí. Správně prováděná pohybová aktivita vede ke snížení hmotnosti a úbytku tukové tkáně. Vedle tělesných změn přispívá pohyb k dobré náladě.
V M-studiu můžete potrápit své tělo na vibrační plošině a spálit tuky na stacionárním kole. Pokud máte rádi pohyb v přírodě, vyzkoušejte s námi nordic walking.

VibroGym-cvičíme na strojích inSPORTline

vercaVibromasážní plošina je efektivní nástroj pro hubnutí, tvarování postavy, redukci celulitidy, posílení svalů. Cvičení zlepšuje flexibilitu a pohyblivost, rovnováhu a koordinaci. Urychluje proces regenerace, zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému. Podporuje funkci lymfatického systému a působí preventivně při osteoporóze.

Cvičení je nenáročné a proto vhodné pro každého bez ohledu na věk, pohlaví, váhu.

Působením vibrací se zvyšuje 3x efektivita cvičení.

Během 30 minut absolvujete pod vedením cvičitelky trénink uzpůsobený Vašim požadavkům.

Ke cvičení potřebujete cvičební úbor, sportovní obuv, ručník. 

Cvičte 2x – 3x týdně, minimální doba mezi cvičeními je 48 hodin. Pokud chcete snížit váhu, je vhodné pokračovat 30 minutovým spalováním na stacionárním kole.

Kontraindikace pro vibrační plošinu:

Těhotenství, akutní žilní trombóza, kardiovaskulární onemocnění,umělé/syntetické klouby, nádorové onemocnění, epilepsie, kýla, onemocnění plotének, těžká cukrovka, těžké migrény, nedávné rány po chirurgickém zásahu, nově implantované cizí materiály např. svorky, šrouby, nitroděložní tělísko, tumor, potíže se sítnicí / dysfunkce sítnice 

Čím je cvičení na vibrogymu vlastně tak výjimečné?

Vibrační plošina funguje na principu vyplývajícím z Newtonových pohybových zákonů – síla vyvíjená tělesem je rovna součinu jeho hmotnosti a zrychlení (f = m x a). To znamená, že svalovou sílu, stabilitu a výkon je možné zlepšit buď větší zátěží nebo zrychlením. Mnohá cvičení a posilování využívají hmotnosti – činky, závaží, posilovací stroje. Vibrační plošina při zachování hmotnosti (hmotnost těla) používá pro zvýšení síly zrychlení způsobené vibracemi. Jde o skutečný průlom v posilovacím a kondičním cvičení, které umožňuje jednak optimálně zatěžovat organismus, ale na druhé straně minimalizuje nárazy, dopady a zatížení.

Při cvičení na vibrogymu je aktivováno téměř 100% svalových skupin, což vede k rychlému ZVÝŠENÍ SVALOVÉ SÍLY A FYZICKÉ KONDICE. Svých kondičních cílů tak dosáhnete až 3 x rychleji!

Metoda je vhodná ke správnému TVAROVÁNÍ POSTAVY. Díky zvýšené cirkulaci krve a AKTIVACI LYMFATICKÉHO SYSTÉMU ( rychlejšímu odbourávání zplodin) se zlepšuje i kvalita pokožky , což vede ke ZLEPŠENÍ CELULITIDY. Masážní programy uvolňují koagulované tkáně a srůsty, zvýší pohyblivost vrstev pleti a produkci kolagenu, zlepší  se KVALITA A VZHLED PLETI. Cvičení zvyšuje nejen svalovou sílu, ale zlepšuje i flexibilitu, kondici a rozsah pohybu. Nárůst hladiny serotoninu v krvi vyvolává „dobrý pocit“. Budete se cítit MLADŠÍ A ŠŤASTNĚJŠÍ. Vibrace stimulují ZVÝŠENÍ  HUSTOTY KOSTNÍ TKÁNĚ. V kombinaci se zvýšením svalové síly  a zlepšením vnější svalové i nitrosvalové KOORDINACE přispívá tento trénink k boji proti osteoporóze. Ke  ZLEPŠENÍ OHEBNOSTI a uvolňování napětí napomáhá intenzívní zahřívání svalů a úponů při cvičení. ZRYCHLENÍM METABOLISMU dochází k rychlejšímu SPALOVÁNÍ TUKŮ. AKTIVACE KREVNÍHO OBĚHU a další stimulace nervů  SNIŽUJE BOLEST a ZRYCHLUJE REGENERACI, proto je lekce na vibrogymu vhodná po zvýšené tělesné zátěži. Masážní programy nabízejí MASÁŽE a uvolnění celého těla.

Kardio

Pokud redukujete váhu, musíte do svého pohybového programu zařadit kardiocvičení  3 x týdně po dobu minimálně 30 minut. Ve studiu se na stacionárním kole naučíte pod dohledem cvičitelky efektivně - tj. se správnou tepovou frekvencí - provádět kardiocvičení tak, aby docházelo ke spalování tuků.

Skupinové cvičení

Funkční kruhový trénink

Funkční trénink je komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální počet svalových skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka, jako je chůze, ohýbaní, zvedání různých předmětů, chůzi do schodů a další. Cvičí se s vlastní vahou, nebo s pomůckami, kde se neklade tolik důraz na váhu, ale spíše na balanc, výdrž a dynamiku. Pravidelný trénink zlepšuje přirozeným způsobem funkčnost pohybového aparátu, celkovou kondici, účinně redukuje hmotnost, formuje postavu, minimalizuje riziko zranění, je ideální prevencí proti bolestem zad, zefektivňuje tělesnou motoriku a vede k posílení stereotypu správného držení těla. Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus. Funkční trénink by měl obsahovat i prvek zábavy. Tělo by mělo být při cvičení namáháno fyzicky i duševně a funkční trénink toto splňuje.  

Kruhový trénink je forma cvičení, při kterém procvičujete různé svalové partie s různými cvičebními pomůckami nebo vahou vlastního na jednotlivých stanovištích. Během lekce se v kruhu přesouváte z jednoho stanoviště na druhé a to po určitém časovém úseku. Kruhový trénink není určen k budování masivní svalové hmoty, ale je to vynikající prostředek k zpevnění vašeho těla a ke zlepšení vaší fyzické kondice.

Břišní pekáč ®

Břišní pekáč ® je patentovaný fitness program známé cvičitelky Hanky Kynychové. Je to posilovací cvičení, které se zaměřuje na přímé i šikmé břišní svaly, svaly pánevního dna a svaly hlubokého stabilizačního systému CORE ( hluboko uložené svaly trupu v oblasti hrudní a krční páteře a v oblasti beder, pánve a kyčlí). Posílení těchto svalových skupin je velmi důležité pro správné držení těla. Tato lekce je specifická a určená především ženám. Jeho velikou předností je, že nezískáte jen krásné bříško, ale především si posílíte hluboké vnitřní pánevní svalstvo, což ocení zejména ženy po porodu, starší ženy nebo třeba ty, které trápí potíže s inkontinencí nebo bolesti zad

Hodinová lekce je zaměřená na střídavé posílení bříška, zadečku, stehen a výběr cviků je sestaven tak, aby se při lekci posílily všechny svaly a to několikrát. Využívají se balanční cviky váhou vlastního těla a nebo s balančním náčiním.

Na skupinové lekce je nutná rezervace.

 

 

 

 

Lymfoven

Služba není k dispozici

 

Výživové poradenství

Body_Fat_Analyzer_InBody_R20Výživové poradenství zahrnuje konzultaci s klientem, analýzu tělesných parametrů pomocí přístroje InBody, podrobnou analýzu vstupního jídelníčku, vyhodnocení a optimalizaci stravovacích návyků a pitného režimu, vyhodnocení a optimalizaci pohybových aktivit, položkový jídelníček na jeden týden, pomůcky pro sestavení a variabilitu jídelníčku a další služby dle přání a potřeb klienta.

Měření InBody
Přístoj InBody je jeden z nejpřesnějších analyzátorů lidského těla. Samotná analýza trvá pár desítek sekund, není nutné při ní odkládat oblečení, stačí si vyzout boty.

Pomocí tohoto přístroje je možno měřit tyto údaje:

• tělesná voda, tělesný tuk, svalová hmota, bez-tuková hmota, váha,• BMI, procentuální podíl tělesného tuku, poměr pasu k bokům • doporučení minimální kalorické potřeby • hodnocení tukové a svalové tkán• měření v jednotlivých tělesných částech                                                                         

 

Štíhlé menu

...v přípravě

GALERIE



KONTAKTUJTE NÁS

FITKO VITAL
Na Hradbách 13 (Sportovní hala)
Tel.: (+420) 602 770 342

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Scroll to top